czwartek, 14 listopada 2013

Kolejna wizyta w USA? :)

Myślę, że zostałam stworzona do podróżowania, szczególnie po Stanach Zjednoczonych. 
Przed moim pierwszym wyjazdem jako Au Pair ktoś mądry powiedział, ze Ameryka przyciąga jak magnes... Wtedy się jeszcze z tego śmiałam, ale kiedy w 2010 roku skończyłam swój pobyt jako Au Pair i wróciłam do PL na studia , przez całe 3 lata nie myślałam o niczym innym jak tylko tam wrócić, przeżyć to jeszcze raz i zwiedzić to, czego nie udało mi się zwiedzić za 1 razem. Decyzja podjęta, dokumenty już prawie skompletowane, teraz tylko  niecierpliwie czekam na 3 marca i mam ogromną nadzieję, że dokładnie tego dnia, tak , jak sobie zaplanowałam, znajdę się w Nowym Jorku/New Jersey, a później udam się do przepięknej i gorącej Kalifornii..

Dla przypomnienia mojego poprzedniego wyjazdu , kilka zdjęć z 2010 roku :)





2 komentarze:

  1. Ale Ci zazdroszczę, że już tam byłaś!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Ci zazdroszcze , że masz dopiero 18 lat i jeszcze wszystko przed Tobą :-)

      Usuń